Jaarverslag 2023

14 februari 2024 | Ingrid de van der Schueren

Om de leden van Natuurmonumenten zo goed mogelijk te vertegenwoordigen, is het belangrijk om te weten wat die leden vinden van het beleid van Natuurmonumenten. De ledencommissie onderzoekt dit door het organiseren van activiteiten waarin wij in contact komen met de leden en sympathisanten van Natuurmonumenten in de provincie Utrecht en het Vechtplassengebied.

Jaarverslag 2023

Het landelijke thema van Natuurmonumenten was in 2023 ‘Water’. Wij hebben het afgelopen jaar dan ook verschillende activiteiten aan dit thema gewijd. De ledencommissie ging in gesprek met leden en medewerkers van Natuurmonumenten tijdens de klankbordgroep bijeenkomsten, de jaarvergadering met excursie en de ledenbijeenkomst.

Daarnaast heeft de ledencommissie invulling gegeven aan de activiteit ‘Met de Boswachter op pad’. Hiermee vestigt zij de aandacht op de gebieden van Natuurmonumenten in onze regio, door het plaatsen van artikelen in de nieuwsbrieven van de beheereenheden.

Lees hier het jaarverslag 2023

Ingrid de van der Schueren