Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten en instellingen.

Contact

Onze Ledenservice is beschikbaar voor allerlei onderwerpen: vragen over de natuur en natuurgebieden, vragen over het lidmaatschap van Natuurmonumenten, informatie over excursies of het vinden van de juiste contactpersoon binnen Natuurmonumenten.

Schotse Hooglander

Update coronavirus

  • Vanwege het coronavirus is onze ledenservice beperkt bereikbaar. Bel alleen als het echt dringend is. Kun je je vraag niet vinden bij de veelgestelde vragen, stel je vraag dan via onze online formulieren en wij zullen je via deze weg van dienst zijn. Gebruik deze online formulieren om een vraag te stellen of een wijziging door te geven
  • Alle bezoekerscentra en infopunten zijn in elk geval tot 1 juni gesloten. Activiteiten die daar plaatsvinden of starten gaan niet door.
  • Alle excursies in gebieden en bij bezoekerscentra zijn tot 1 juli geannuleerd. Het geld wordt automatisch teruggeboekt. Het is niet nodig daarvoor een verzoek te doen via ons contactformulier of onze ledenservice.

Bekijk hier het laatste nieuws over coronavirus en natuur

Veelgestelde vragen over de nieuwe Ledenpas 2020

Waarom staat er een QR-code op mijn nieuwe Ledenpas?
Omdat we bij Natuurmonumenten blijven innoveren, staat er vanaf 2020 een QR-code op de ledenpas. Op dit moment is de code nog niet actief, maar in de toekomst willen we via de QR-code bepaalde voordelen makkelijk en efficiënt aanbieden. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen. Lees hier meer

Waar is de QR-code op mijn Ledenpas uit opgebouwd?
De code is gekoppeld aan je lidnummer en een unieke cijfercode. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen persoonlijke gegevens in de QR-code te verwerken. Hierdoor is je privacy gewaarborgd, ook als je de Ledenpas kwijtraakt.

Ik heb opgezegd en ontvang toch een Ledenpas. Wat moet ik doen?
Als je een opzegbevestiging hebt ontvangen, hoef je geen actie te ondernemen. De opzegging is dan volledig verwerkt, maar heeft het aanmaakproces van de ledenpas gekruist. Heb je geen opzegbevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in. Wij gaan het dan oplossen.

Ik heb mijn Ledenpas nog niet ontvangen. Wanneer kan ik mijn Ledenpas verwachten?
Wij leveren de Ledenpas tot eind januari. Heb je eind januari nog niets ontvangen, dan vragen we je het contactformulier in te vullen. Wij zorgen ervoor dat je de Ledenpas alsnog ontvangt.

Bekijk hier antwoorden op alle veelgestelde vragen

 

Ledenservice

Neem voor algemene vragen, bijvoorbeeld over lidmaatschap, en opmerkingen contact op met onze afdeling Ledenservice.

Onze Ledenservice is beschikbaar voor allerlei onderwerpen:

  • vragen over de natuur en natuurgebieden
  • vragen over het lidmaatschap van Natuurmonumenten
  • informatie over excursies
  • of het vinden van de juiste contactpersoon binnen Natuurmonumenten

Gegevens wijzigen

Wil je je gegevens wijzigen, maak hieronder een keuze:

Algemeen contactformulier

Voor overige vragen maak je gebruik van het contactformulier

Toestemming aanvragen voor (sport)activiteiten en evenementen

Vraag hier toestemming aan voor het organiseren van een (sport)activiteit of evenement.

Contactgegevens ledenservice:

Postbus 9911
1243 ZR ’s-Graveland
T (035) - 655 99 11

Vanwege het coronavirus is onze ledenservice beperkt bereikbaar. Bel alleen als het echt dringend is. Kun je je vraag niet vinden bij de veelgestelde vragen, stel je vraag dan via onze online formulieren en wij zullen je via deze weg van dienst zijn. Gebruik deze online formulieren om een vraag te stellen of een wijziging door te geven

Contactgegevens webshop

T (0478) - 78 81 01
[email protected]
Of gebruik het contactformulier van de webwinkel.

Landelijk kantoor 's-Graveland

Bezoekadres
Schaep en Burgh
Noordereinde 60
1243 JJ ’s-Graveland
T (035) 655 99 33

Postadres
Postbus 9955
1243 ZS ’s-Graveland

Bezoekerscentra

Behalve via deze site en telefonisch zijn wij ook bereikbaar bij onze bezoekerscentra. Natuurmonumenten heeft een bezoekerscentrum in Drenthe, Gelderland, Overijssel, Noord-Brabant, Zuid-Holland en Noord-Holland.

Ledencommissies

De leden van Natuurmonumenten worden vertegenwoordigd vanuit twaalf ledencommissies. Die commissies onderhouden het contact met de leden. Deze ledenvertegenwoordigers vormen samen de ledenraad. Wil je contact met de ledencommissie bij jou in de buurt? Of heb je vragen of opmerkingen over de hoofdlijnen van het beleid van Natuurmonumenten en het werk en de activiteiten van de ledencommissie in jouw regio? Neem dan contact op met een ledencommissie in de buurt

Pers

Journalisten kunnen contact opnemen met de persvoorlichters.

Fiscale gegevens

KvK van de Vereniging tot Behoud van Natuurmonumenten in Nederland: 4051.6730
RSIN-nummer dan wel fiscaal-nummer: 25.65.237
BTW nummer: 0025.65.237.B.01

logo