Veelgestelde vragen

Heb je een vraag aan Natuurmonumenten? Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

Winteravondlezing over steenuilen Nationaal Park Dwingelderveld

Update coronavirus

  • Al onze excursies mogen weer van start. We houden bij onze excursies altijd 1,5 meter afstand, een toegangstest of negatief bewijs is niet nodig. Bekijk hier de agenda

Bekijk hier het laatste nieuws

 

Wijzigingen

  • Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

  • Hoe kan ik mijn contributiebedrag wijzigen?

  • Hoe geef ik een naamswijziging door?

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Lidmaatschap

  • Waar kan ik mijn lidnummer vinden?

  • Hoe word ik lid van Natuurmonumenten?

  • Waarom staat er een QR-code op mijn Ledenpas?

  • Waar is de QR-code op mijn Ledenpas uit opgebouwd?

  • Wat kost een lidmaatschap van Natuurmonumenten?

  • Waar is de QR-code op mijn Ledenpas uit opgebouwd?

  • Ik ben mijn lidmaatschapspas kwijt, kan ik een nieuwe aanvragen?

  • Ik heb opgezegd en ontvang toch een ledenpas. Wat moet ik doen?

  • Ik heb opgezegd, maar ik ontvang toch een nieuwe ledenpas. Wat moet ik doen?

Natuurgebieden

  • Zijn de wc's open?

  • Zijn de bezoekerscentra geopend?

  • Vaart de pont naar Tiengemeten nog?

  • Kan ik aanleggen met mijn boot bij Marker Wadden? 

  • Wat mag er wel en niet in de gebieden van Natuurmonumenten?

  • Waar vind ik informatie over voorzieningen voor mensen met een fysieke beperking?

  • Waar kan ik toestemming aanvragen voor het organiseren van een (sport)activiteit of evenement in een van jullie natuurgebieden?

Webshop

  • Mijn lidnummer en/of postcode wordt niet herkend door de webshop.

  • Een kortingscode voor de webshop werkt niet, wat nu?

  • Ik heb een vraag over een MTB- of Ruitervignet

Contributie en Donatie

  • Wat kost een lidmaatschap van Natuurmonumenten?

  • Hoe betaal ik vanuit het buitenland?

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

  • Hoe stap ik over naar een ander Samen- of Gezinslidmaatschap?

Activiteiten

  • Ik heb een vraag over excursies

  • Gaat mijn geboekte activiteit nog door?

  • Hoe kan er betaald worden voor een activiteit?

  • Hoe kan ik mijn geboekte activiteit annuleren?

  • Waar vind ik de informatie over activiteiten die bij de verschillende bezoekerscentra georganiseerd worden?

  • Waar kan ik pontkaatjes voor Tiengemeten boeken?

Algemeen

  • Ik heb een algemene vraag

  • Ik heb een natuurvraag

  • Ik heb een klacht

  • Ik heb een melding

  • Waar vind ik het jaarverslag?

  • Ik heb een vraag over een ontvangen boete

  • Waar vind ik informatie over de ledencommissies?

  • Op welke tijden is de ledenservice telefonisch bereikbaar?

  • Welke TM-belbureaunummers worden door Natuurmonumenten gebruikt?

  • Ik heb een vraag over een MTB- of Ruitervignet

OERRR

  • Wat is OERRR?

  • Hoe kan ik mijn kind aanmelden voor OERRR?

logo