Veelgestelde vragen

Heb je een vraag aan Natuurmonumenten? Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen.

Winteravondlezing over steenuilen Nationaal Park Dwingelderveld

Wijzigingen

  • Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

  • Hoe kan ik mijn contributiebedrag wijzigen?

  • Hoe geef ik een naamswijziging door?

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Lidmaatschap

  • Waar kan ik mijn lidnummer vinden?

  • Hoe word ik lid van Natuurmonumenten?

  • Waarom staat er een QR-code op mijn Ledenpas?

  • Waar is de QR-code op mijn Ledenpas uit opgebouwd?

  • Wat kost een lidmaatschap van Natuurmonumenten?

  • Ik ben mijn lidmaatschapspas kwijt, kan ik een nieuwe aanvragen?

  • Ik heb opgezegd en ontvang toch een ledenpas. Wat moet ik doen?

  • Ik heb opgezegd, maar ik ontvang toch een nieuwe ledenpas. Wat moet ik doen?

  • Is er in 2022 nog Natuurmonumenten ledenkorting mogelijk op Landal huisjes?

  • Wanneer ontvang ik de ledenpas 2022?

  • Ik heb tijdens mij contributiemailing van Samen of Gezin lidmaatschap twee brieven gehad; wordt er dan ook twee keer geïncasseerd?

Natuurgebieden

  • Wat mag er wel en niet in de gebieden van Natuurmonumenten?

  • Waar vind ik informatie over voorzieningen voor mensen met een fysieke beperking?

  • Waar kan ik toestemming aanvragen voor het organiseren van een (sport)activiteit of evenement in een van jullie natuurgebieden?

  • Kan ik aanleggen met mijn boot bij Marker Wadden? 

  • Wat zijn de openingstijden van het Eilandpaviljoen op de Marker Wadden?

  • Wat is de menukaart van het Eilandpaviljoen op de Marker Wadden?

  • Is de veerboot naar de Marker Wadden toegankelijk voor rollator, scootmobiel en rolstoel?

  • Is er een toilet op de veerboot naar de Marker Wadden aanwezig?

  • Zijn er consumpties te koop op de veerboot naar de Marker Wadden?

  • Kan ik kamperen op de Marker Wadden?

Webshop

  • Mijn lidnummer en/of postcode wordt niet herkend door de webshop.

  • Een kortingscode voor de webshop werkt niet, wat nu?

  • Ik heb een vraag over een MTB- of Ruitervignet

Contributie en Donatie

  • Wat kost een lidmaatschap van Natuurmonumenten?

  • Hoe betaal ik vanuit het buitenland?

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

  • Hoe stap ik over naar een ander Samen- of Gezinslidmaatschap?

Activiteiten

  • Ik heb een vraag over excursies

  • Hoe kan er betaald worden voor een activiteit?

  • Hoe kan ik mijn geboekte activiteit annuleren?

  • Waar vind ik de informatie over activiteiten die bij de verschillende bezoekerscentra georganiseerd worden?

  • Waar kan ik pontkaartjes voor Tiengemeten boeken?

  • Waarom is de film Wolf uitgesteld naar September 2022?

  • Ik wil voor een groep een overtocht en excursie boeken naar Marker Wadden, kan dat?

  • Ik wil een excursie boeken bij mijn overtocht naar de Marker Wadden, kan dat?

  • Het is slecht weer als ik de Marker Wadden wil bezoeken, kan ik mijn ticket omboeken naar een andere dag?

Algemeen

  • Ik heb een algemene vraag

  • Ik heb een natuurvraag

  • Ik heb een klacht

  • Ik heb een melding

  • Waar vind ik het jaarverslag?

  • Ik heb een vraag over een ontvangen boete

  • Waar vind ik informatie over de ledencommissies?

  • Op welke tijden is de ledenservice telefonisch bereikbaar?

  • Welke TM-belbureaunummers worden door Natuurmonumenten gebruikt?

  • Ik heb een vraag over een MTB- of Ruitervignet

OERRR

  • Wat is OERRR?

  • Hoe kan ik mijn kind aanmelden voor OERRR?

  • Hoe zeg ik het lidmaatschap voor OERRR op?

logo