Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten en instellingen.

Puro en Natuurmonumenten

Koffie is haast niet meer uit onze samenleving weg te denken. Bovendien zijn steeds meer bedrijven bewust bezig met de keuze voor duurzaam ondernemen. Miko Koffie heeft de twee gecombineerd in een koffieconcept: Puro Fairtrade Coffee. Onder het genot van het dagelijks kopje koffie levert u daadwerkelijk een bijdrage aan de bescherming van de natuur. Puro koffie draagt het Max Havelaar-keurmerk.

Eidereenden

 

De natuur beschermen. In Nederland en in de rest van de wereld. Het zijn die missies die Puro Fairtrade Coffee en Natuurmonumenten bij elkaar brengen.

Concrete bijdrage

Met het koffieconcept Puro Fairtrade Coffee wil Miko Koffie een concrete bijdrage leveren aan de bescherming van natuur. Ze geven de boeren een eerlijke prijs en beschermen het regenwoud.  Met sociale projecten, in Nederland en elders in de wereld, werken ze aan een meer evenwichtige toekomst.

Nieuwe leden

Puro levert Fairtrade koffie aan zakelijke klant. Elke nieuwe klant maken ze lid van Natuurmonumenten. Met dat geld beschermen de we natuur in Nederland. Dat is trouwens niet het enige wat Puro voor de natuur doet: met een ander gedeelte van de opbrengst wordt tropisch regenwoud in het Amazonegebied aangekocht voor het World Land Trust.

Puro trailer Nederlands

Het logo van partner Puro
logo