Ga direct naar inhoud
Nieuws

Barbara Hellendoorn nieuwe manager Marketing & Communicatie Natuurmonumenten

23 mei 2018 | Natuurmonumenten

’s Graveland, 23 mei 2018. Natuurmonumenten verwelkomt Barbara Hellendoorn-Mineur (1967) als manager Marketing & Communicatie. Op 27 augustus maakt zij de overstap. Hellendoorn volgt Iris Herder op, die op 1 april uit dienst trad. Hellendoorn werkt nu nog als Hoofd Fondsenwerving bij Greenpeace. Haar carrière kenmerkt zich door een grote maatschappelijke betrokkenheid en liefde voor het fondsenwervingsvak. Zij brengt ruim twintig jaar ervaring mee als bestuurder en marketing manager in de charitatieve sector.

Kleine Thijm

Voor haar aanstelling bij Greenpeace Nederland, was zij directeur bij stichting CliniClowns. Daarvoor was zij Hoofd Fondsenwerving bij KWF Kankerbestrijding. Tijdens haar loopbaan behaalde ze op haar vakgebied Strategische Marketing Management een MBA. Bij Natuurmonumenten wordt Hellendoorn verantwoordelijk voor de teams Communicatie, Bezoeken & Beleven, Ledenservice, Marketing, Marketing Intelligence, Partnerschappen en Producties.



Hellendoorn is verheugd over deze volgende stap in haar carrière: ‘De natuurgebieden in Nederland zijn voor mij een belangrijke inspiratiebron. In mijn jeugd wandelen met mijn ouders, zussen en hond, en zo de dierbaarste herinneringen opdoen. En ook nu geniet ik regelmatig van bossen, strand en water. Om een bijdrage te mogen gaan leveren aan Natuurmonumenten - een prachtige, professionele organisatie - maakt mij bijzonder trots. Ik verheug me op de samenwerking met mijn nieuwe collega’s, om samen heel veel mensen blijvend te laten genieten van robuuste, gezonde natuurgebieden.’



Natuurmonumenten ziet uit naar haar komst en wenst Barbara veel succes.

Natuurmonumenten